عیدی دولت به مردم چه بود؟ | روزنو

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
استاندار آذربایجان شرقی گفت: موفقیت دولت در عرصه دیپلماسی بین المللی و موضوع هسته‌ای، بهترین عیدی دولت به مردم بود و امیدواریم شاهد حصول توافق نهایی در این زمینه نیز باشیم.
اسماعیل جبارزاده در اولین جلسه شورای اداری استان در سال جاری خاطرنشان کرد: دستاورد بسیار با ارزش هسته‌ای، نتیجه 30 سال تلاش در دولت‌های مختلف بود که نهایتا جمهوری اسلامی ایران را از نعمت با ارزشی بهره‌مند کرد.

به گزارش روز نو، وی با بیان اینکه تمامی قدرت‌های جهانی، حق غنی سازی جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته‌اند، افزود: آیت الله خامنه‌ای با پشتیبانی همه جانبه از سیاست‌های دولت در حوزه دیپلماسی بین الملل باعث شدند که مذاکرات ایران و 5+1 به نحو مطلوبی پیش رود.مهم ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها، داشتن وحدت و یکپارچگی است.

استاندار آذربایجان شرقی به قدردانی‌های ائمه جمعه، سران قوه قضاییه و مقننه، رییس ستاد نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این پشتیبانی‌ها، حاکی از تحقق فرمام مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به ارائه گزارش عملکردی از سال 93 در حوزه های سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و هنری، صنعتی و اقتصادی پرداخت.

در این جلسه محمد تقی پاکزاد و علی نواداد ابلاغ‌های خود را از دست محمد حسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور دریافت کردند.

بر اساس این ابلاغ‌ها، پاکزاد به سمت قائم مقام استاندار در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و نواداد به سمت سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: عیدی ، دولت ، مردم
نظر شما
نظراتی كه حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز
خبر های روز