احیای مجدد داعش در بحبوحه درگیری ایران و اسراییل | روزنو

سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
المانیتور در گزارشی نوشت:داعش از مارپیچ اسرائیل و ایران برای احیای مجدد در سوریه استفاده می کند.

احیای مجدد داعش در بحبوحه درگیری ایران و اسراییل

به گزارش روزنو،در بحبوحه جابجایی نیروهای تحت حمایت ایران به دلیل حملات هوایی اسرائیل و آمریکا و عدم هماهنگی نیروهای دموکراتیک سوریه ، داعش عملیات خود را تشدید کرده و بخش‌هایی از بزرگراه حیاتی را که رقه و دیرالزو را جدا می‌کند را اشغال کرده است.

 

منطقه شرق سوریه با افزایش هشدار حملات چریکی داعش، بمباران و حملات شبانه مخفیانه علیه ارتش سوریه و نیروهای دموکراتیک کرد-سوریه  مواجه است.

چهار ماه گذشته شاهد بیش از صد حمله بودیم که این نگرانی را برانگیخت که این گروه تروریستی اکنون در حال جمع‌بندی مجدد و تهاجمی‌تر شدن در فعالیت‌های رزمی خود است.

داعش با بهره‌گیری از بی‌ثباتی فزاینده در منطقه و رویارویی نظامی بی‌سابقه ایران و اسرائیل، به‌تدریج تاکتیک‌های ضربه‌ای را به کار می‌گیرد تا تأثیرات ویرانگری داشته باشد، زیرا از تمرکز بین‌المللی بر تنش ایران و اسرائیل و درگیری‌های اوکراین و غزه سوء استفاده می‌کند تا کنترل خود را در "بادیه" یا صحرای سوریه بدست آورد.

در بحبوحه جابجایی نیروهای تحت حمایت ایران به دلیل حملات هوایی اسرائیل و عدم هماهنگی نیروهای دموکراتیک سوریه ، داعش توانسته است بخش هایی از بزرگراه حیاتی را که رقه و دیرالزور را جدا می کند، تصرف کند.

نظر شما
نظراتی كه حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز